Blog i marketing trochu jinak
Internet je přesycen obecným, informačním a neosobním obsahem, tak jsem se rozhodl, že tvorbu na našem blogu pojmu trochu jinak. Naše agentura na online marketing je fakt malá. Jako fakt malá! :) Jsme spíš skupina freelancerů, kteří však fungují společně. Děláme marketing do hloubky pro malé množství klientů a baví nás to.
Připravujeme nový web a v rámci příprav jsem byl dohnán k tomu, abych udělal STDC analýzu i pro náš vlastní blog. Výsledkem této analýzy byl plán, o čem máme psát, aby to vás čtenáře zajímalo. Tuto analýzu si ale udělala většina online agentur s vlastním blogem, předjímá to tedy, že bychom měli všichni psát o tom samém? Ano, ono to tak funguje, ale proč byste si četli na našem mikroblogu o tom, jak vyladit SEO nebo něco na způsob “10 nejčastějších příčin proč PPC selhávají”. :D. Ten samý obsah přeci už dávno sdílel na svém LinkedInu třeba Jindra Fáborský, David Špinar nebo někdo jiný, kdo se řadí mezi špičky v oboru marketingu. Tak co s tím? O čem mám psát, aby to nebyla ta samá všeobecná fakta, kterých je všude dost?
Rozhodl jsem se psát tyto články více jako blog, nikoliv jako online marketingový magazín, abych vám tak mohl prakticky ukázat, co každý den řešíme za problémy, jak se s nimi umíme poprat a jaký to má dopad na naše klienty. Příklady z praxe jsou to nejkonkrétnější, co vám mohu nabídnout a určitě si o tom na blogu někoho jiného nepřečtete. Díky za pozornost, více příště.