Love Brand – jak jít se zákazníky na rande

Co je to Love Brand?

Je to láska mezi vaší firmou a vaším zákazníkem. A láska, to je především věrnost, ochota a společné zážitky. To přeci od svých zákazníků chcete, ne?

Jak s budováním Love Brandu začít?

Spousta firem má rozdvojenou osobnost. Nikdo ale nechce jít na rande s podivínem. Sjednoťte vizuální i komunikační styl své značky. Na rande nemůžete mít kravatu přes tričko. Zrovna tak nemůžete střídat tykání a vykání.

Nejhorší věcí na rande je trapné ticho a dlouhé čekání!

Musíte komunikovat! Pohotově, přirozeně a především tam, kde je zvyklý komunikovat váš zákazník. Napsal vám zákazník na Facebook? Tak mu tam odepište! Neposílejte mu e-mail, přizpůsobte se!

Rande nedopadne dobře, když mluvíte jen o sobě.

Zaměřte se na zákazníkovy dotazy a potřeby. Zkoušejte neustále zákazníka rozmluvit, ale nezapomínejte reagovat stručně a jasně na jeho dotazy. Pamatujte! Informací, že váš e-shop je nejlepší nebo nejlevnější, nikoho neoslníte.

Slíbíte romantickou večeři. A dodržíte to?

Zklamání vám zákazník jen těžko odpustí. Mějte naskladněné zboží a nabízejte jen to kvalitní. Pokud jedno rande zkazíte, další nečekejte!

On-line hezoun, off-line šereda.

Nic nezkazí dojem tak spolehlivě, jako když se na fotce snažíte zamaskovat své nedostatky. Ukažte zákazníkům, že nemáte co skrývat, a že fotky vašeho zboží jsou reálné a aktuální!

Buďte sexy a připravení!

Měli byste mít představu, s kým na rande jdete. Sestavte si persony zákazníků. Zjistěte, co se vašim zákazníkům líbí, a přizpůsobte tomu svůj vzhled i komunikaci.

Nekažte si pověst!

Zákazníci nechtějí jít na rande s někým, kdo má špatnou pověst. Než jít na rande nepřipravený, to na rande raději nechoďte vůbec. Zákazníci si navzájem někde u sklenky řeknou, že rande s vámi nestálo za nic a hned máte zaděláno na průšvih!

Buďte trpěliví!

Láska na první pohled je vzácná. Než se do vás zákazník skutečně zamiluje, chce to víc, než jen jedno rande. Love Brand se buduje roky a jde to lépe, když si najdete pár dobrých přítel: Grafika, co vás obleče a vyfotí. Copywritera, co vás naučí správně mluvit. Online marketéra, který vám rande domluví. Produktového specialistu, který vám řekne kam zákazníka pozvat. A v neposlední řadě vy! Konečně budete moci jít na rande se skutečným sebevědomím.