Budování značky, influenceři a PR

Souhlasíte se známým tvrzením, že obal prodává? V reálném světě a na policích obchodů je to často opravdu to první, co vnímáme. Teprve pak se začneme o produkt zajímat do hloubky a zvažujeme jeho koupi. Na internetu je to ale o mnoho těžší – firmy mají mnohem větší prostor udělat na nás dobrý dojem a taky mnohem větší šanci ten dojem pár kliknutími zkazit. Není to už jen obal – firma se musí zaměřit i na to, jak vypadá její grafika od loga až po zvolené fonty, musí si nastavit správný tón komunikace k zákazníkům a zaujmout může i vhodně zvoleným názvem, který nám mezi vší tou reklamou utkví v paměti.

  •  

Během naší spolupráce s e-shopem prodávajícím nehtovou kosmetiku jsme získali bohaté zkušenosti s tím, jak značku vrýt do paměti uživatelů na internetu.
Měsíční hledanost názvu této značky byla mnohdy i vyšší než u obecných klíčových slov z oboru jako jsou nail art, lak na nehty, UV gel nebo nehtová kosmetika.
Dokonce i součet všech dotazů na tato klíčová slova byl nižší než samotná hledanost názvu značky. Takový úspěch se podaří zopakovat jen málokdy.

Jak úspěchu značky dosáhnout? Je důležité dodržet několik zásad. Ověřte si, že zákazníci kladně hodnotí e-shop i samotné produkty, které prodáváte. K tomu, aby zákazníci měli vaši značku rádi, přispěje i cenová konkurenceschopnost zboží. Tím nejdůležitějším je perfektní zákaznická podpora, která s lidmi komunikuje a zároveň naslouchá jejich přáním. Až na těchto základech můžete začít budovat silnou značku.

Napište a požádejte nás o konzultaci zdarma. Zjistíme, jaké kanály jsou pro propagaci vaší značky nejvhodnější.

 


Mají už vaši firmu lidé rádi? Využijte toho!

Oslovte vhodné influencery a bloggery se vztahem k vašemu oboru. Ti vaši značku dostanou do širšího povědomí podobně smýšlejících zákazníků, jako jsou oni sami. Zvýšíte tak přirozenou dohledatelnost svého webu, jeho důvěryhodnost v očích veřejnosti a tržby vám porostou. Pomocí těchto aktivit zvedáme přirozenou návštěvnost webu našich klientů každoročně o desítky procent

Stabilně rostoucí přirozená návštěvnost webu jednoho z našich klientů je nesporným důkazem, že práce na budování značky se vyplácí.

Reklama je sice stále jen reklamou, ale doporučení od vhodně zvoleného influencera má při rozhodování o nákupu stejnou váhu, jako doporučení od vašeho kamaráda.
Vyhněte se nástrojům, které hromadně osloví desítky účtů. Mnohem lépe se vám bude s influencerem pracovat, pokud s ním navážete osobní vztah. Produkt mnohem raději doporučí a nejspíš bude otevřený i další spolupráci.


Cena za budování značky 

Požádejte nás o bezplatnou úvodní konzultaci, kde zjistíme, jaké kanály jsou pro propagaci vaší značky nejvhodnější. Nemusí se týkat pouze influencerů – publikovat můžete také pomocí PR článků v on-line i tištěných magazínech, v affilate sítích nebo se propagovat pomocí YouTube reklamy

 

Určitě souhlasíte, že budování brandu je aktivita, do které spadá mnoho úkolů. Proto je těžké cenu specifikovat. Vše se odvíjí od velikosti vašeho byznysu a zadání.

Vše o našich cenách se dozvíte v našem ceníku pod tímto odkazem.  Rádi vám zpřístupníme modulovatelnou verzi ceníku, kde si můžete služby libovolně nakonfigurovat.

 

Průběh spolupráce s influencery

  • Vybereme vhodný produkt pro vaši propagaci
  • Vytipujeme vhodné influencery pro váš byznys
  • Vyřešíme za vás veškerou komunikaci
  • Nastavíme s influencerem pravidla spolupráce
  • Budeme monitorovat, jak propagace probíhá
  • Zajistíme všechna data a vyhotovíme report