Cílená reklama
Cílená reklama na internetu má pro jakékoliv podnikání nespornou výhodu. Na rozdíl od tradičních médií ji totiž můžeme velmi snadno měřit a obratem analyzovat její dosah a úspěchy. Snadno s její pomocí oslovíte to správné publikum a přivedete ho na svůj web bez zbytečných nákladů navíc. Je to ten nejjednodušší způsob, jak s reklamou začít. Pomůžeme vám s jejím nastavením, spuštěním, pravidelnou kontrolou a připravíme vám i podrobný report.
Kontaktujte nás a zjistěte, jak výkonnostní kampaně pomůžou vám nebo se podívejte na zajímavé ukázky práce u našich klientů.
Graf nahoře je zobrazením reálné situace, která nastala po započatí prací u jednoho z klientů. Reklamní účty jsme přebrali po velké agentuře v roce 2014, kdy na internetu nebylo v jeho oboru ještě tolik konkurence.
Klientův e-shop navíc nabízel tou dobou velmi poptávané zboží za skvělou cenu.
Napište a požádejte nás o konzultaci zdarma. Vypracujeme prognózu, která vám pomůže s rozhodnutím, zda má investice do výkonnostního marketingu pro váš podnik smysl.
Cena cílené reklamy
Cena PPC reklamy se skládá ze dvou částí. Hlavní složkou je suma (kredit), kterou se rozhodnete proinzerovat v reklamních systémech. Tento rozpočet může být variabilní a liší se napříč odvětvími i vašimi nároky. Druhou část tvoří cena za naši práci, kterou při nastavování reklamních kampaní a jejich správě provádíme – ta se odvíjí i od velikosti celé reklamní kampaně.
Pokud s PPC reklamou nemáte mnoho zkušeností nebo zvažujete spolupráci s námi, je ideální začít s PPC reklamou na zkoušku. Během tříměsíční zkušební doby vám vytvoříme kampaň na míru.
Ještě předtím, než cokoliv zaplatíte, vám zpracujeme prognózu a zjistíme, jak může výkonnostní marketing ve vašem případě fungovat. Tedy, jestli se investice do PPC reklamy na Google nebo Seznamu vrátí s potenciálním ziskem. Naším cílem je, aby vám PPC reklama vydělávala víc, než kolik do ní vložíte.
Když to klapne, máte už navždy vystaráno.
Cena tříměsíčního zkušebního balíčku je 29 700 bez DPH.
Součástí naší práce je:
- analýza e-shopu
- příprava analýzy klíčových slov (AKW)
- příprava jednoho reklamního účtu
- nastavení měření konverzí
- nastavení Google Analytics
- tvorba reklamních kampaní PLA
- tvorba remarketingových kampaní
- tvorba SE kampaní
- 3 měsíce provozu a správy veškeré inzerce
Podrobněji se o cenách dozvíte v našem ceníku.