Tvorba obsahu: copywriting

Tvořte na svém webu obsah, který prodá vaši myšlenku a dlouhodobě podpoří růst vašeho webu nebo e-shopu. My dodáme grafiku, texty i know-how, které zaručí, že pracně vytvořený obsah zamíří k těm správným lidem!

Nalákejte nové zákazníky kvalitním obsahem

Proč platit za tvorbu textů, grafiky, videí a dalšího obsahu? Obsah je to jediné, co na webu či e-shopu přesvědčí zákazníky, aby nakoupili váš produkt, objednali služby nebo přišli do vašeho podniku. Obsahový marketing tedy reálně přímo tvoří váš zisk!

tvorba obsahu

Vyplatí se investice do obsahového marketingu?

  • Cena, kterou za práci na tvorbě obsahu zaplatíte, musí být nižší než peníze, které díky obsahu vyděláte.

    Toho jsme si vědomi a od samého začátku tuto myšlenku pečlivě střežíme, pracujeme s ní a řídíme se jí.

 

  • Obsah se dostane ke správnému publiku.

    Veškerý obsah, který tvoříme, nevzniká jen tak z ničeho. Díky propracované obsahové strategii víme přesně v jaké náladě a kde na internetu bude váš potenciální zákazník. Obsah mu ve správný čas a na správném místě efektivně naservírujeme. Zákazníka takto nasměrujeme do další fáze nákupního procesu.
  • Obsah zajistí lepší dohledatelnost vašeho webu a zvýší popularitu vaší firmy.

    Tvorba obsahu je dvousečná zbraň a je třeba s ní správně zacházet. Obsahem vašeho webu jsou nejen texty, ale i samotné produkty nebo služby. Logicky pak vyplývá, že špatně napsaný text může vaší popularitě uškodit stejně tak  jako špatný produkt. Texty a grafiku tvoříme takovým způsobem, aby odpovídaly tonalitě značky, řeči vašich zákazníků i algoritmu vyhledávačů.

 

  • Vše správně vyhodnotíte. 

    Pocity a spekulace nechme stranou. To, jaký má copywriting či jiný obsah dopad na vaše finance, umíme spolehlivě změřit i vyčíslit. Nekupujte zajíce v pytli a ověřte si, že se vám investice vyplácí.

copywriting

Cena a specifikace služby

Standardní jednotkou copywritingu u nás není normostrana, ale rovnou kompletní článek. Může se jednat o článek na firemní blog, pro PR účely, článek o aktualitách, produktu nebo službě, či přímo samostatná stránka textu na vašem webu. Délka článku je minimálně 2 normostrany a více – to záleží i na hloubce tématu. Návrh článku vzniká u našich copywriterů, ovšem vždy ve spolupráci s vámi a s informacemi, které nám poskytnete. Součástí článků jsou i profesionální grafické materiály zajištěné naším grafikem, ověření pravdivosti všech informací, profesionální korektura a zdrojování externích zdrojů materiálů. Vyzkoušejte si s námi spolupráci na tvorbě obsahu po dobu tří měsíců, kdy vám za celkovou cenu 39 600 Kč bez DPH vypracujeme kompletní obsahovou analýzu a 6 článků, které můžete okamžitě použít pro své účely a zisk.


Není to jen o textech: Co vše během tří měsíců spolupráce získáte?

Na začátku spolupráce s vámi strávíme dostatek času konzultacemi a laděním podoby budoucího obsahu. Získáte manuál pro tvorbu textů, tzv. See – Think – Do – Care analýzu. Ta vám pomůže vytvářet obsah, který zaujme publika ve všech fázích jejich nákupního procesu a poskytne jim informace, které zrovna hledají. Články prolinkujeme s vaším webem a budeme je propagovat na sociálních sítích přesně zacílenému publiku. 

Jeden dobře napsaný a správně propagovaný článek vám dokáže přivést stovky věrných zákazníků. V tomto balíčku jich máte rovnou 6. Spousta lidí psaný obsah ani nevnímá jako reklamu, a díky tomu snadno zvýšíte důvěryhodnost své značky. Výsledek se dá jednoznačně změřit. Na konci tříměsíční lhůty vám proto předáme podrobný report, z něhož zjistíte, jaký úspěch články měly a co vašemu podnikání přinesly.

Po ukončení zkušební spolupráce můžeme dále vést třeba váš firemní blog nebo zákaznický magazín na profesionální úrovni se zázemím kompletního tvůrčího týmu, a to jen za 14 900 Kč měsíčně při frekvenci 1 článku týdně.

ukázky blogu
Náhled na články z naší dílny. pankaravan.cz/blog/ a blog.naninails.cz

Růst obratu i návštěvnosti o 56 % každý rok

Efekt dobře napsaného obsahu nemusí být vždy zázračný, ale rozhodně je pozitivní a měřitelný. Ještě se nám nestalo, aby si na sebe dobře napsané články samy nevydělaly. U našich klientů zaznamenáváme růst obratu i přirozené návštěvnosti o desítky nebo i stovky procent každým rokem. Příkladem je známý e-shop s nehtovou kosmetikou, kde za poslední rok vzrostla přirozená návštěvnost v průměru o 56 %. Konkrétně ve vyhledávači Google to bylo o necelých 61 %. Stejným tempem roste i obrat z těchto zdrojů.

Zajímavým důkazem o efektu samotného obsahu jsou i sociální sítě. Na Facebooku i Instagramu se nám běžně dařilo oslovit s konkrétním článkem desetitisíce lidí. Pro pořádek doplňme, že obsah na Facebooku byl propagovaný s celkovými náklady v řádu jednotek tisíc korun. Interakce na Facebooku obsahovaly desítky komentářů, stovky sdílení i tísíce lajků. Umíte si představit, jaký by to mělo dopad na popularitu vaší značky a na tržby?

 

Růst přirozené návštěvnosti
Meziroční skok v přirozené návštěvnosti z vyhledávačů 56,37 %.
Dlouhodobý růst organic search na blogu.
Dlouhodobý růst přirozené vyhledávanosti na blogu.
efekt článku na Facebooku
U tohoto konkrétního článku jsme mohli sledovat skutečný virální efekt.
Efekt příspěvku na Facebooku
Jednoduché téma, ale obrovský efekt na komunitu.

Tvořte obsah na webu s námi

Z našich průzkumů víme, že cca 90 % českých firem, které začaly tvořit vlastní obsah, mají v tuto chvíli své firemní blogy mrtvé. To proto, že jim došly nápady nebo si nebyly jisté, jestli se jim tvorba obsahu vyplácí. 

Copywriting je těžká disciplína a i tady platí, že kdo chce uspět, musí dané problematice rozumět na 100 %. Ve spolupráci s námi získáte kompletní tým, kde máme jak samotné copywritery, tak i grafika, analytika, specialistu na sociální sítě a komunikaci i marketingového specialistu. 

Jsme malý kompaktní tým, který se navzájem inspiruje a motivuje. Máme s našimi klienty empatii a pečlivě hlídáme, abychom pro ně nebyli zbytečným finančním nákladem. Za sebou máme více jak 5 let zkušeností, tisíce odborných článků i textů a především – spokojené a úspěšné klienty.

+420 731 895 020 / info@luplup.cz