Správa sociálních sítí

Přeměňte srdíčka 💖 i lajky 👍 na platící zákazníky

a zvyšte své zisky třeba o 496 %

Správný obchodník dobře ví, že nejlepším způsobem, jak si naklonit přízeň svých zákazníků, je být s nimi v co nejužším kontaktu. V našem světě k tomu máme skvělé nástroje – jsou jimi sociální sítě. Zjistěte, kde se vaše cílová skupina zákazníků nejčastěji pohybuje, oslovte je, bavte se s nimi a vyslechněte si jejich problémy a zkušenosti. Získaná data vyhodnoťte a přizpůsobte jim svůj byznys. Nemusíte na to být sami – svěřte své firemní stránky do našich rukou. S námi pochopíte jak celý nákupní proces vašeho zákazníka funguje a budete růst. Podobných výsledků už jsme dosáhli například u e-shopu proptáky.cz, kde se podařilo za poslední rok zvýšit zisky o 496 %. Více v případové studii na našem blogu.

správa sociálních sítí pk
Vizuálně zajímavé příspěvky lidé rádi sdílí a dobře si je pamatují.
správa sociálních sítí ro
Odkazy na vlastní firemní blog zásadně zlepší důvěryhodnost vaší značky.
správa sociálních sítí pp
Vzděláváme i bavíme zároveň a lidé se proto rádi vracejí.
správa sociálních sítí žh
Trocha nostalgie lidi rozmluví v komentářích.

Správný obsah na sítích a následná komunikace vám ale přinese mnohem víc. Třeba růst přímé návštěvnosti, která odráží aktuální zájem o vaši značku. E-shop lashesprofessional.com si tak i díky naší pomoci polepšil o 238 %. Na tržbách se pak posunul nahoru o 160 % meziročně.

Výsledky se dostavují hlavně tam, kde spolupráce funguje dlouhodobě a jde i za hranice sociálních sítí. Celková strategie v dlouhodobějším horizontu má pak ještě lepší výsledky. Jeden z předních českých e-shopů s kosmetikou s námi za posledních 6 let zvyšoval své tržby v průměru o 120 % každý rok. Pokud chcete vědět více, také doporučujeme tento článek na našem blogu.


Správa sítí něco stojí, ale vyplatí se!

Vytvořením příspěvku na sociální sítě to nekončí. V ceně správy sociálních sítí je i čas, který věnujeme odpovídání na komentáře či zprávy od uživatelů, správě propagací, reportům a pravidelné komunikaci s klientem. To vše v předem domluveném objemu. Při hlubší úvodní konzultaci, u které budou všichni, kteří budou na projektu pracovat, se společně domluvíme i na tom, které sociální sítě jsou pro váš byznys důležité a zajímavé a podle nich pak nastavíme plnění prací.

Pro začátek nám klidně zavolejte a zeptejte se, jak by to mohlo fungovat. Za to nic nedáte. Celková příprava a následná spolupráce na první 3 měsíce každopádně většinou vyjde na 39 600 Kč jednorázově. Ve výsledku tedy 13 200 Kč na měsíc. Pokračování spolupráce pak lze domluvit už od 9 600 Kč měsíčně.

 

Správa sociálních sítí je důležitou součástí marketingového mixu. Když jejich potenciál dobře využijete, podpoříte nejenom růst známosti vaší značky, ale i množství platících zákazníků.
Je to sice piplačka a občas jde i o nervy, ale při správné komunikaci s fanoušky si vybudujete důvěryhodnou pověst a základnu loajálních zákazníků.

Eva, odbornice na budování značky

8 kroků k úspěšnému příspěvku

Zkoušeli jste si své sociální sítě spravovat sami? Pokud jste odpověděli kladně, jistě víte, že je potřeba několik dovedností – mít cit pro psaní, umět si obstarat grafické podklady a následně je zpracovat v grafickém editoru, znát prostředí a pravidla chování na konkrétní sociální síti, mít komunikační a prodejní dovednosti pro odpovídání na zprávy a komentáře svým fanouškům a nakonec – umět si vše správně vyhodnotit pomocí dodatečných nástrojů.

Aby vznikl úspěšný příspěvek, je potřeba spolupráce několika lidí. Podívejte se, jak jeho příprava vypadá a co na konci uvidíte vy jako klient: 

„Co je u vás nového?“

Před jakoukoliv tvorbou obsahu či publikačního plánu se nejprve spojíme přímo s naším klientem. Následně probereme, co ho v současné době trápí, co by svým zákazníkům rád sdělil nebo naopak – co by se od nich rád dozvěděl. Zjistíme, jaké zboží by rád prodal nebo jaké plánuje prodejní akce. 

Nápad a koncept

Chcete zákazníky upozornit na výhodnou cenu ptačího zobu pro venkovní ptáčky? Je třeba se zamyslet nad tím, že čistě prodejní příspěvek s cenovkou by nemusel působit úplně nejlépe. Proto je naším úkolem vymyslet, jak tuto informaci zabalit do líbivější formy. Co třeba využít nějaké aktuální společenské téma nebo zábavnou hádanku?

nápad na příspěvek na sociální sítě

Texty – dlouhé, krátké, s emotikony či bez?

Při psaní textů k příspěvku na sociální síti myslíme především na svou cílovou skupinu. Jsou to lidé, kteří rádi čtou nebo mají raději kusé informace, které jdou přímo k jádru věci? Baví je emotikony? Tykáme jim nebo vykáme? U každého klienta se pevně držíme komunikačního manuálu a tonality značky.

jak psát text k příspěvku na facebooku

Vlastní grafické podklady

Příspěvek bez grafiky téměř nemá šanci mezi ostatními příspěvky na sociální síti zaujmout. Každý typ příspěvku potřebuje jiné rozměry, které je dobré znát nebo pro ně mít tahák. Díky našim zkušenostem už víme, jaký obrázek má největší potenciál fanoušky zaujmout. Zároveň spolupracujeme s fotografy, kteří vám dokážou nafotit vhodné materiály pro váš byznys.

grafika pro sociální sítě

Poslední korektura před publikací

Když na něco koukáte moc dlouho, máte tendenci přehlížet chyby. Tomu se vyhneme díky dvojí kontrole. Při závěrečném schvalování příspěvku se najdou poslední překlepy a chybky nebo zjistíme, že v textu chybí podstatné informace – například cena zboží, výše slevy nebo nejdůležitější prodejní výhody. Podchytíme i chybějící nebo špatně zadanou URL adresu.

kontrola příspěvku před publikací

Ten nejlepší vyhrává

Příspěvky se nyní postupně publikují a my sledujeme, který z nich má potenciál oslovit více lidí i mimo naše fanoušky. To provádíme na základě předem daných kritérií, jako je zájem publika, důležitost sdělení nebo jeho aktuálnost. Propagaci pak nespustíme z očí a pokud je opravdu povedená, podporujeme ji dál v několika kolech. Ke spuštění propagace používáme nástroje pro správu reklam.

propagovat příspěvek

Analýza informací a závěrečný report

Na internetu se dočtete, že z lajků a srdíček se člověk nenají, a to je pravda. Proto je třeba aktivity na sociálních sítích správně vyhodnotit a následně získaná data i správně interpretovat. Na konci měsíce proto posíláme klientům přehledný report, kde zjistí, jak si jejich sociální sítě pod naší správou vedly a probereme, jaký měla jejich aktivita vliv na obchod.

Analýza informací a závěrečný report
výsledky příspěvku na sociálních sítích
Takto můžou vypadat výsledky příspěvku i na vašich sociálních sítích. Příspěvek o dokrmování ptáčků měl organicky sám o sobě velký úspěch, proto jsme ho zvolili k propagaci.

Čeho si klienti na naší práci nejvíc cení?

Dobře vás známe

Informace o každém klientovi máme v malíku. Víme, co je pro vás důležité, jací jsou vaši zákazníci a jak máte nastavené vystupování své značky směrem k veřejnosti. A pravidelně jsme s vámi v kontaktu.

 

Vždy víte, s kým mluvíte

Nejsme korporát a pravá ruka u nás ví přesně, co dělá levá. Díky malému týmu lidí nás rychle poznáte a víte, na koho se obrátit. Kromě toho práci sami děláme, nedelegujeme.

Umíme fanoušky zaujmout

Naplánujeme za vás takový mix příspěvků, který fanoušky opravdu zaujme a obrátí jejich pozornost správným směrem. Odpadnou vám tak nekonečné starosti s vymýšlením, „co na ty sítě zase dát“.

Sledujeme za vás trendy

Jaké formáty příspěvků zrovna letí? Co se na internetu řeší? A dá se to nějak pro vaši značku využít? Inovace sledujeme a jsme v obraze. A to nejen, co se týče sociálních sítí, ale i vašeho oboru.


S panem Nespěšným z e-shopu ProPtáky.cz spolupracujeme už delší dobu na tvorbě obsahu blogu. Bylo jen otázkou času, kdy spolupráci rozšíříme i na sociální sítě, protože majitelé papoušků a drobných opeřenců lákavý obsah zbožňují a byla by škoda je nechat ladem. A barevné papoušky na fotkách prostě nemůžete jen tak přejít!

Správu FB e-shopu Lashes Pro jsme si vzali na starost před necelým rokem. Zákaznice e-shopu si pochvalují, že nemusí na odpověď k dotazu dlouho čekat. Zvlášť, když se jedná o profesionální obor. Majitel má zase postaráno o pravidelné příspěvky a vidí, jak popularita jeho online obchodu stabilně roste!


Spravujte své sociální sítě s námi

Často se setkáváme s tím, že jsou sociální sítě spousty firem mrtvé. To proto, že jim došly nápady nebo si nebyly jisté, jestli se jim tvorba obsahu vyplácí. 

Sítě jsou těžká disciplína a i tady platí, že kdo chce uspět, musí dané problematice rozumět na 100 %. Ve spolupráci s námi získáte kompletní tým, kde máme jak samotné tvůrce příspěvků, tak i grafika, analytika, copywritera i marketingového specialistu. 

Jsme malý kompaktní tým, který se navzájem inspiruje a motivuje. Máme s našimi klienty empatii a pečlivě hlídáme, abychom pro ně nebyli zbytečným finančním nákladem. Za sebou máme více jak 6 let zkušeností, tisíce zajímavých příspěvků a především – spokojené a úspěšné klienty.

+420 731 895 020 / info@luplup.cz

Fanoušky už prostřednictvím svého FB nebo IG oslovujete? Pak je čas se posunout ještě dál: kontaktujte influencery a média, propagujte obsah tam, kde máte největší potenciál oslovit zcela nové uživatele. Snadno tak najdete ty,  kteří vás ještě neznají, a přitom mají potenciál u vás nakoupit. Práce na budování značky není nikdy hotová!