Obsahový marketing pro firmy
Svůj první úspěšný firemní blog jsme začali psát už v roce 2014. Za tu dobu jsme pochopili, jak dokáže správně zvolený obsah značku podpořit a povznést. Právě funkční a zajímavý blog je tím, co firmu odliší od konkurence. Ta bývá často pasivní a o aktuální obsah na webu se nestará, protože to vyžaduje spoustu energie a času.
Obchod s kosmetikou se díky článkům na blogu od konkurence výrazně odlišil.
Na blog publikujte vždy zajímavý a tematický obsah. Poraďte zákazníkům, jak produkty správně používat, představte jim novinky v sortimentu, inspirujte je k novým nápadům a přibližte aktuální trendy.
![](https://luplup.cz/wp-content/uploads/2020/07/nahled-blogu.jpg)
Kvalitního obsahu není nikdy dost!
Jde však o dlouhodobou a tvrdou práci. Ta vám přinese výsledky ve formě dohledatelnosti ve vyhledávačích. Google i Seznam poznají unikátní obsah a takové články upřednostňují před ostatními. Navíc je umisťují na vyšších pozicích ve vyhledávání.
![Eva, odbornice na budování značky Eva, odbornice na budování značky](https://luplup.cz/wp-content/uploads/2020/07/eva-bublina-vetsi.jpg)
Napište a požádejte nás o konzultaci zdarma. Společně zjistíme, jak vám blog nebo další obsahový marketing na webu může pomoci.
Jaké jsou přínosy kvalitního obsahu na vašem webu?
Jeden dobře napsaný a správně propagovaný článek vám dokáže přivést stovky věrných zákazníků. Získáte navíc další přirozené odkazy vedoucí na svůj web z jiných, mnohdy i silnějších stránek. Veškerý marketing bude efektivnější a oslovíte nové zákazníky, kteří zatím ještě nevěděli, že vaše produkty nebo služby chtějí.
Spousta lidí psaný obsah nevnímá jako reklamu. Díky tomu snadno zvýšíte důvěryhodnost své značky.
![](https://luplup.cz/wp-content/uploads/2020/07/graf-ibm-plex.jpg)
Cena tvorby firemního blogu
Vyzkoušejte si po dobu 3 měsíců pravidelnou publikaci chytlavých, inspirujících a unikátních článků na svůj web. Články k vám přivedou nové zákazníky, nadchnou ty současné a získají nové publikum z vyhledávačů. Vytvoříme vám kompletní obsahovou strategii See – Think – Do – Care, dostanete jasný návod, co, proč a kam psát, abyste své zákazníky zaujali a podpořili jejich motivaci nakoupit právě u vás.
![](https://luplup.cz/wp-content/uploads/2020/07/harmonogram-blog.jpg)
Jeden dobře napsaný a správně propagovaný článek vám dokáže přivést stovky věrných zákazníků. V tomto balíčku jich máte rovnou 6.
Publikaci článků zajišťuje klient. V případě, že je e-shop klienta na řešení Shoptet, Up Gates, Alfax, nebo Shopea, můžeme obsah na přání implementovat sami.
Cena tříměsíčního zkušebního balíčku je 39 600 bez DPH.
Součástí naší práce je:
- počáteční konzultace s klientem
- obsahová analýza
- 6 obsahově bohatých článků
- texty včetně obrázků a doprovodné grafiky
- prolinkování obsahu článku s vaším webem
- propagace článků na vašich sociálních sítích
- vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých článků
- podrobný report výsledků
Reportem výsledků to ale nekončí, články mají dlouhodobý efekt a budou vaší firmě generovat příjmy ještě dlouho po tom, co je publikujeme.
Podrobněji se o cenách obsahového marketingu dozvíte v našem ceníku pod tímto odkazem nebo na samostatné stránce věnované copywritingu a tvorbě obsahu. Pokud se vám něco zalíbí, tak napište. Rádi vám zpřístupníme modulovatelnou verzi ceníku, kde si můžete služby libovolně nakonfigurovat.