Obsahový marketing pro firmy

Svůj první úspěšný firemní blog jsme začali psát už v roce 2014. Za tu dobu jsme pochopili, jak dokáže správně zvolený obsah značku podpořit a povznést. Právě funkční a zajímavý blog je tím, co firmu odliší od konkurence. Ta bývá často pasivní a o aktuální obsah na webu se nestará, protože to vyžaduje spoustu energie a času.

Obchod s kosmetikou se díky článkům na blogu od konkurence výrazně odlišil. 

Na blog publikujte vždy zajímavý a tematický obsah. Poraďte zákazníkům, jak produkty správně používat, představte jim novinky v sortimentu, inspirujte je k novým nápadům a přibližte aktuální trendy.

Funkční blog funguje jako takový ukazatel prestiže. Zákazníkům dává najevo, že oboru skutečně rozumíte a vaše znalosti jsou aktuální. Nestačí se ale spokojit s tím, že zkopírujete obsah ze stránek aktivnější konkurence.

Kvalitního obsahu není nikdy dost!
Jde však o dlouhodobou a tvrdou práci. Ta vám přinese výsledky ve formě dohledatelnosti ve vyhledávačích. Google i Seznam poznají unikátní obsah a takové články upřednostňují před ostatními. Navíc je umisťují na vyšších pozicích ve vyhledávání.

Eva, odbornice na budování značky
Eva, odbornice na budování značky

O obsah pro vaše stránky se postará několik odbornic, které vymýšlejí a plánují jednotlivá témata v závislosti na vašich aktuálních potřebách a dodržují váš jednotný styl. Nejde ale jen o to, napsat čtivý a správně stylizovaný text bez pravopisných chyb. Dobrý blogger musí umět pracovat i s obrázky nebo HTML editorem, zvládnout si poradit s jakýmkoliv redakčním systémem a rozumět systému autorských práv.

Jste si jistí, že blog nepotřebujete? Pak se ale určitě nevyhnete popiskům na e-shopu. Často bývají Achillovou patou všech webů, a přitom právě ony často rozhodují o tom, jestli u vás zákazník nakoupí, nebo ne. Dejte si na nich záležet a uvidíte, že všechno to úsilí se promítne ve zvýšené důvěryhodnosti v očích klientů. To stejné se týká i obsahu stavových e-mailů, textů na webu a v konverzních prvcích.

Napište a požádejte nás o konzultaci zdarma. Společně zjistíme, jak vám blog nebo další obsahový marketing na webu může pomoci. 

 

Jaké jsou přínosy kvalitního obsahu na vašem webu?

Jeden dobře napsaný a správně propagovaný článek vám dokáže přivést stovky věrných zákazníků. Získáte navíc další přirozené odkazy vedoucí na svůj web z jiných, mnohdy i silnějších stránek. Veškerý marketing bude efektivnější a oslovíte nové zákazníky, kteří zatím ještě nevěděli, že vaše produkty nebo služby chtějí.

Spousta lidí psaný obsah nevnímá jako reklamu. Díky tomu snadno zvýšíte důvěryhodnost své značky. 

S časem začne kromě už zmíněné důvěryhodnosti růst i přirozená návštěvnost vašich internetových stránek. Pokud vše uděláte správně, lidé o vás začnou sami od sebe mluvit a diskutovat.

Cena tvorby firemního blogu

Vyzkoušejte si po dobu 3 měsíců pravidelnou publikaci chytlavých, inspirujících a unikátních článků na svůj web. Články k vám přivedou nové zákazníky, nadchnou ty současné a získají nové publikum z vyhledávačů. Vytvoříme vám kompletní obsahovou strategii See – Think – Do – Care, dostanete jasný návod, co, proč a kam psát, abyste své zákazníky zaujali a podpořili jejich motivaci nakoupit právě u vás.

Jeden dobře napsaný a správně propagovaný článek vám dokáže přivést stovky věrných zákazníků. V tomto balíčku jich máte rovnou 6.

Publikaci článků zajišťuje klient. V případě, že je e-shop klienta na řešení Shoptet, Up Gates, Alfax, nebo Shopea, můžeme obsah na přání implementovat sami.

 

Cena tříměsíčního zkušebního balíčku je 39 600 bez DPH.

Součástí naší práce je:

  • počáteční konzultace s klientem
  • obsahová analýza
  • 6 obsahově bohatých článků
  • texty včetně obrázků a doprovodné grafiky
  • prolinkování obsahu článku s vaším webem
  • propagace článků na vašich sociálních sítích
  • vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých článků
  • podrobný report výsledků

Reportem výsledků to ale nekončí, články mají dlouhodobý efekt a budou vaší firmě generovat příjmy ještě dlouho po tom, co je publikujeme.

Podrobněji se o cenách obsahového marketingu dozvíte v našem ceníku pod tímto odkazem nebo na samostatné stránce věnované copywritingu a tvorbě obsahu. Pokud se vám něco zalíbí, tak napište. Rádi vám zpřístupníme modulovatelnou verzi ceníku, kde si můžete služby libovolně nakonfigurovat.